1. keyshiacolezone:

    Keyshia Cole: Point of No Return 🎶🎥💽

    Beautiful! 😍

     
  2. therealleaah:

    phuckindope:

    Phuckindope.tumblr.com

    XIV

    (via damnyoufineeee)

     

  3. thequeenbey:

    thagoodthings:

    beyonseh:

    beyonseh:

    the last tweet that had shade in it that joan rivers has made was about beyoncé

    and welp, it’s bey’s birthday

    image

    image

    happy bey day!

    image

    yall scaring me

    Jesus, fix it. The Beyhive is a scary place sometimes.

    (via bosshood)

     

  4. i was havin a great time until i remembered that i was ugly

    (Source: antiteen, via bumsxrosesxx)

     
  5.  
  6. My life!

    (via bumsxrosesxx)

     

  7. sluttyoliveoil:

    *ends every piece of advice with “idk though” so that its not my fault if i ruin ur life*

    (via bumsxrosesxx)

     
  8. jahlawnknee:

    forbiddenfruta:

    youngblackandvegan:

    ctitytwochainz:

    highcheekboneshawty:

    fish-dinner-connoisseur:

    champagne-paradise:

    ratedmirr:

    woodmeat:

    youngharlemnigga:

    hotttsaucy:

    mama & me 

    don’t thirst over my mama y’all

    Yooooooo
    Do she need a young nigga to do things around the house??
    Change lightbulbs and shit?
    Tell her to holler at ya boi

    ya mom got kik?

    you need a step dad or nah??

    😂😂

    yoo i would devour ya moms ass right there while she was feedin you we both eatin at the same time

    stop talkin bout my mama i fucking hate you

    bruh

    can’t lie, mama fine af

    *imagining my face between your moms ankles*

    In that second photo.

    😂😂😂😂

    I’ll cut the grass for her.

    (via bosshood)

     
  9. (Source: kimkanyekimye, via bosshood)

     

  10. officialfrenchtoast:

    having a crush on someone you dont have a chance with

    image

    (via bosshood)